Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.markosakcesoria.pl

I. Postanowienia ogólne

§ 1

  1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy znajdujący się pod domeną internetową www.markosakcesoria.pasaz24.pl jest firma MARKOS, ul. Kórnicka 191, 62-020 Swarzędz, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego dla spraw gospodarki,  NIP 7770013605 REGON 630312230.
  2. Przedmiotem działalności sklepu internetowego jest sprzedaż akcesoriów meblowych i tkanin.
  3. Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym są fabrycznie nowe.
  4. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego sklep internetowy.
  5. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej na stronie www.markosakcesoria.pl.
  6. Klienci są zobowiązani do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
  7. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  8. Właściciel sklepu internetowego zobowiązuje się do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych Klientów wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się na stronie www.markosakcesoria.pl, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

II. Definicje

§ 2

  1. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający złożenie zamówienia;
  3. Formularz rejestracji – formularz dostępny w sklepie internetowym umożliwiający utworzenie konta;
  4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę sprzedaży ze sprzedawcą;
  5. Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145, z późn. zm.);
  6. Konto - usługa elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach w sklepie internetowym;
  7. Produkt – dostępna w sklepie internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem umowy sprzedaży między klientem a sprzedawcą;
  8. Regulamin – niniejszy regulamin sklepu internetowego;
  9. Sklep internetowy - sklep internetowy usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.markosakcesoria.pl;
  10. 10)  Sprzedawca/usługodawca – firma MARKOS ul. Kórnicka 191, 62-020 Swarzędz NIP 7770013605 REGON 630312230
  11. 11)  Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana albo zawarta między klientem, a sprzedawcą za pośrednictwem sklepu internetowego;
  12. 12)  Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem sklepu internetowego;
  13. 13)  Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej;
  14. 14)  Zamówienie - oświadczenie woli klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży produktu ze sprzedawcą;
  15. 15)  Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287, z późn. zm.).
  16. 16)  Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna, która zawiera ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, lecz nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego, który wynika w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

III. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym

§ 3

  1. W sklepie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne:
    1. Konto - korzystanie z konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez usługobiorcę – (1) wypełnieniu formularza rejestracji, (2) kliknięciu pola „zarejestruj się” (3) wypełnieniu formularza edycji danych w utworzonym koncie. W formularzu rejestracji niezbędne jest podanie adresu e-mail oraz hasła przez usługobiorcę; w formularzu edycji danych, niezbędne jest podanie następujących danych usługobiorcy: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W wypadku usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa elektroniczna konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia konta (rezygnacji z konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]. lub też pisemnie na adres: ul. Kórnicka 191, 62-020 Swarzędz.
    2. Formularz zamówienia – korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym. Złożenie zamówienia następuje po spełnieniu łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu formularza zamówienia i (2) kliknięciu pola „zamów i zapłać” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie sklepu internetowego). W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, województwo, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, Produkt/y, ilość produktu/ów, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności. W wypadku usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa elektroniczna formularz zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania
  2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się usługodawca:
  3. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
  4. dostęp do poczty elektronicznej;
  5. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 32 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 9 i wyższej, Opera w wersji 23 i wyższej, Google Chrome w wersji 37 i wyższej;
  6. zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768;
  7. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
  8. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  9. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  10. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

IV. Informacje oraz ceny

§ 4

  1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach podane na stronie internetowej sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  2. Cena produktu uwidoczniona na stronie sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania zamówienia.
  3. Cena produktu uwidoczniona na stronie sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów po złożeniu przez klienta zamówienia.

V. Zamówienia

§ 5

  1. Oferta sklepu internetowego www.markosakcesoria.pl obowiązuje wyłącznie na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej. Wszystkie umowy zawarte za pośrednictwem sklepu internetowego są zawierane wyłącznie w języku polskim.
  2. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    1. poprzez formularz dostępny na stronie sklepu internetowego;
    2. e-mailem na adres dostępny na stronie sklepu internetowego.
  3. Czas realizacji zamówień liczony jest zawsze w dniach roboczych, waha się od 5-15 dni roboczych + wysyłka.
  4. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wysyłana jest wiadomość z informacją o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Dodatkowo może się również zdarzyć, że pracownik sklepu internetowego będzie kontaktować się telefonicznie w razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości.
  5. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep internetowy potwierdza przyjęcie zamówienia poprzez wysłanie wiadomości na podany podczas składania zamówienia adres e-mail, opisującej przedmiot zamówienia. Sklep internetowy ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  6. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie sklepu internetowego przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, terminy i sposób dostawy.
  7. Informacje znajdujące się na stronie sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia zamówienia przez sklep internetowy poprzez wysłanie do klienta wiadomości e-mail z potwierdzeniem zmiany statusu zamówienia na „PRZYJĘTE”.
  8. W przypadku wyboru formy płatności przelewem termin realizacji zamówienia będzie liczony od momentu, w którym środki za zamówienie klienta zostaną zaksięgowane na rachunku bankowym sklepu internetowego.
  9. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia sklep internetowy również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej.
  10. Jeżeli po skierowaniu zamówienia do realizacji okaże się, że chwilowo brakuje na stanie danego produktu, Sklep poinformuje Klienta o tym fakcie w ciągu 1 dnia roboczego. Sklep internetowy dokłada należytej staranności aby dane zamieszczone w stronie internetowej nie zawierały błędów i były aktualne.
  11. Każdy produkt podlega gwarancji.
  12. Bezpłatne próbki materiałów przesyłane są na prośbę klienta po złożeniu zamówienia w celu potwierdzenia kolorystyki. Sklep internetowy w przypadku braku próbki może odmówić jej wysyłki.

VI. Płatności

§ 6

  1. Klient ma do wyboru formy płatności::
    1. płatność przelewem (przedpłata);
    2. płatność przy odbiorze (pobranie).
  2. Ceny przesyłek określone są w podsumowaniu zamówienia.
  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
  4. W przypadku wyboru formy płatności przelewem, płatność powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych na konto bankowe wskazane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienie.
  5. Zapłata następuje w chwili odbioru produktu, przedpłatą na konto bankowe lub gotówką kurierowi - w zależności od wybranej przez klienta formy płatności.

VII. Wysyłka towaru

§ 7

  1. Zamówiony towar sklep internetowy wysyła za pośrednictwem firm transportowych, lub dostarcza własnym transportem - lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
  2. Termin wysyłki wydłużony jest o okres pomiędzy złożeniem zamówienia a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym sklepu internetowego.
  3. Zamówienie na towary o różnych terminach realizacji wysyłane jest standardowo po skompletowaniu całości zamówienia tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów.
  4. Podczas odbioru prosimy  o sprawdzenie zgodności ilościowej z zamówieniem oraz kontroli czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych.
  5. Zamówiony towar dostarczany jest na podany przez kupującego adres w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach między 7:00 a 18:00.
  6. Sprzedający poinformuję klienta o dostawie 2 dni przed planowanym przyjazdem.
  7. W przypadku nie odebrania zamówionego towaru po wcześniejszym potwierdzeniu odbioru, kolejna dostawa zostanie obciążona kosztami o których poinformuje sprzedawca.

VIII. Gwarancja

§ 8

  1. Wszystkie towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego są objęte 24 miesięczną gwarancją. Termin gwarancji liczony jest od daty wydania rzeczy kupującemu.
  2. Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne towaru sprzedawca zobowiązuje się do naprawy towaru lub wymiany towaru na nowy w terminie 25 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady przez kupującego. Wybór sposobu usunięcia wady należy do sprzedawcy.
  3. W przypadku zgłoszenia przez kupującego wady towaru w ramach gwarancji, sprzedawca dokona odbioru towaru na swój koszt lub dokona naprawy towaru w miejscu, w którym towar się znajduje. Wyboru sposobu usunięcia wady i miejsca dokonania naprawy dokonuje sprzedawca.
  4. Zgłoszenia wady fizycznej towaru w ramach gwarancji należy dokonać w terminie 14 dni od wykrycia wady. Zgłoszenia należy dokonać za pomocą formularza reklamacyjnego. Zgłoszenie powinno zawierać dane kupującego (imię, nazwisko, adres, nr kontaktowy), dowód zakupu towaru u sprzedawcy, opis zgłaszanych zastrzeżeń i wskazanie, że kupujący dokonuje zgłoszenia w ramach gwarancji.
  5. Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych uważa się, że zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.
  6. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w Kodeksie cywilnym.
  7. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.

§ 9

Gwarancją nie są objęte:

  1. zmiany wynikające z napraw lub przeróbek wykonanych przez lub na zlecenie kupującego osobom trzecim;
  2. uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu, przenoszenia, montażu oraz użytkowania jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności niezależnych od Gwaranta;
  3. wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę towaru;
  4. braki ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzone po 2 dniach od dostawy;
  5. zmiany zachodzące naturalnie w wyniku eksploatacji, takie jak np. „uleżenie” się pianki, marszczenie materiałów, wygniatanie się materiałów szenilowych, pluszowych i aksamitowych;
  6. zróżnicowane zużycie spowodowane nierównomierną eksploatacją poszczególnych powierzchni;
  7. pofałdowania i różnorodności powierzchni wynikające z zaprojektowanych cech wzoru;
  8. różnice w strukturze i odcieniu elementów drewnianych.

IX. Reklamacje

§ 10

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową klient powinien odesłać do sklepu internetowego reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa klient. Adres, pod który klient winien odesłać towar:

 „MARKOS AKCESORIA”

ul. Kórnicka 191

62-020 Swarzędz

  1. Sklep internetowy ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi sklep internetowy (sytuacja dotyczy transakcji zawartej na terenie Polski).
  3. W przypadku uznania reklamacji sklep internetowy zwraca klientowi poniesione koszty wysyłki towaru (sytuacja dotyczy transakcji na terenie Polski).
  4. Wzór formularza reklamacyjnego stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Różnice w odcieniu wybarwienia tkaniny, skóry, eko-skóry, drewna, płyty laminowanej, które wynikają z różnie ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej nie stanowią podstawy do zgłoszenia reklamacji. Zdjęcia przedstawione na stronie sklepu internetowego są poglądowe, tkaniny i kolory różnić się mogą nieznacznie od dostępnych.

X. Prawo odstąpienia od umowy

§ 11

  1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od zawartej Umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów. Prawo dotyczy transakcji zawartych na terenie Polski.

Konsument i Przedsiębiorca na prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy zawartej na odległość, składając Sprzedawcy „MARKOS AKCESORIA”, ul. Kórnicka 191 62-020 Swarzędz albo za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  1. Klient zwraca towar do sklepu internetowego w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  2. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki sklep internetowy sprawdzi stan przekazanego produktu.
  3. Sklep internetowy zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient.
  4. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w poniższych przypadkach umów:
    1. świadczeniu usług, jeżeli sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której klient wyraźnie żądał, aby sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
    6. zawartej w drodze aukcji publicznej;

XI. Ochrona danych osobowych

§ 12

  1. Dane osobowe klienta są przetwarzane przez sprzedawcę jako administratora danych osobowych.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne lecz niezbędne, aby można było zrealizować zamówienie, dokonać rezerwacji produktu, założyć konto.
  3. Administrator danych osobowych oraz sprzedawca stosuję odpowiednie środki organizacyjne jak i techniczne które zapewniają ochronę danych osobowych.
  4. Pozyskane dane osobowe przez administratora w ramach sklepu internetowego będą wykorzystywane w konkretnych i określonych celach wskazanych w formularzach sklepu internetowego oraz opisanych dokładniej w ramach Polityki Prywatności.
  5. Każdemu klientowi przysługuję prawo do skierowania skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, oraz prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.

XII. Postanowienia końcowe

§ 13

  1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie sklepu internetowego (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody sklepu internetowego.
  2. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej sklepu internetowego.
  3. Niniejszy regulamin może zostać zmieniony.
  4. Zmiany regulaminu zostaną opublikowane na stronie sklepu internetowego.
  5. Informacja o zmianach regulaminu zostanie przesłana klientowi na adres e-mail wskazany w zamówieniu.
  6. Zmiany regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 4.
  7. Sklep internetowy uznaje, iż klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 6.
  8. W sprawach nieregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  9. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Witryna stworzona na platformie