Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna


"MARKOS"

Ul. Kórnica 191, 62-020 Swarzędz
Kom 666-226-714
email: [email protected]
www.markosakcesoria.pl


ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

                                                                  numer ............. z dnia.................

Nazwa firmy.....................................................w .....................................................

Imię i nazwisko nabywcy..........................................................................................

Adres........................................................................................................................

Tel. Kontaktowy..............................   Adres e-mail…................................................

kod pocztowy...........................       Nazwa towaru...................................................

Data nabycia towaru......................................................

Opis reklamowanego towaru .................................................................

Data zauważenia wady .........................................................................

nr faktury..................        ilość reklamowanego towaru..........

Sposób realizacji reklamacji ………………………………………….....................................

podpis klienta                                                      podpis przyjmującego reklamację                            

............................................                             .......................................................

UWAGA! Kupujący w  momencie składania reklamacji ma obowiązek podać Sprzedającemu wszelkie dane, takie jak: telefon kontaktowy, adres zamieszkania, e-mail, które potrzebne są do sprawnej realizacji reklamacji. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia na piśmie reklamacji. O wyborze sposobu załatwienia reklamacji ostatecznie decyduje Gwarant.  W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej, dowodu sprzedaży Kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji. Gwarancja na sprzedany towar nie wyklucza, nie ogranicza ani też nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową szczegółowo uregulowanych w ustawie z 27.07.2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. Nr 141, poz.1176ze zm.).

Witryna stworzona na platformie